3 kommentarer

En helt ny ny bok

På väg till kontoret plockar jag fram en bok som plödsligt dök upp i brevlådan. Det är Bokus som av någon anledning envisas med att skicka böcker fastän jag påtalat att jag redan har så det räcker. Idag kom Buddhist Thought and Applied Psychological Research med den lockande underrubriken trancending the boundaries. Om någon undrar varför jag har noll koll på ”dagsnyheter” så får du en ledtråd här. Det som stör lite är dock att tung facklitteratur är tungt redigerad och presenterad. Antagligen i syfte att framstå som fin och intelligent. Där har man mycket att lära av Aftonbladet och Jackass som bättre begriper hur man paketerar produkten på ett sätt som inte skrämmer sådana som mig. Som tur är tycker jag att psykolog-porr är vansinnigt mycket roligare än Aftonbladet så jag läser vidare fastän det inte finns några förgbilder. Vad jag tycker om Jackass?
Det blir ett annat inlägg.

20120822-151729.jpg

3 comments on “En helt ny ny bok

  1. Jag känner igen mig direkt. Vaknade för 3 timmar sedan vid klockan 07:00 (då har jag varit uppe sent med mina vänner kvällen innan) och kände mig klarvaken samt otroligt produktiv. Alla mina vänner brukar vakna runt lunch nu på sommarlovet som många tonåringar gör. Själv har jag redan städat köket och badrummet här i lägenheten och tagit mig en joggingrunda. Roligt tycker jag, för på dagen blir inget alls städat och gjort här hemma.

Kommentera gärna

